Äntligen bad!


Igår var det ÄNTLIGEN dags för årets första sommardopp! Man kan ju säga att det var på tiden, efter flera veckors 25+temperaturer. Men vissa av oss jobbar ju.

Mummel mummel.

S tog med mig till Lögdösjön igår. Jag är ju lika harig som alltid, så jag tog det saaaaakta men säkert innan jag slutligen var i vattnet. Men, det var ju faktiskt rätt skönt. Inte så kallt som jag trodde.

Och gissa om det gav mersmak?

Inte bara själva badandet i sig. Det var superhärligt. En fin sommarkväll, en mysig strand, lagom mycket folk. Men framförallt - sällskapet. Helt underbart att göra något som inte innebär soff-sittande... Missförstå mig rätt, jag tycker om det med. Att kura ihop sig i soffan, bara må gott och njuta av tillvaron, men jag (tro det eller ej) tycker ju om att vara ute och göra saker med.

Nåja

På tisdag är det dags för Tacobuffé på Biteline, gissa om jag ser fram emot det eller!? Asigt trevligt folk och gooood mat. Och förhoppningsvis gör S oss sällskap med, det skulle jag tycka väldigt mkt om.... Dessutom pratade han om att vi ska bada på dagtid på onsdag.. Hihi. Nåja, jag vet inte om jag vågar hoppas på någonting egentligen, det har ju en förmåga att skita sig när jag gör det... Det hör ju mer till det normala just nu än att någonting går enligt planerna.

Som den här dagen egentligen. Allt har gått bra. Det började rycka i irritationsögonbrynen när trafik skickade hem folk. Det började rycka ännu mer när vi såg att köerna gick upp REJÄLT efter 16.

Nåja.

Dags att avsluta dagen med bra statistik och inte ta allt för lång rast.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka blir vi på Biteline förutom du, jag och anders?

2010-07-17 @ 21:34:18
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Erika

Det blir full styrka bannemig! Du, Anders, jag, Joanna, Mange, Emma, Therese, Madde, Mattias och eventuellt Ida, Stefan och Stefan! Så minst 9 max 12! Hahaha! :)

2010-07-18 @ 09:30:01
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Emma

wohoo!!! :D Då måste vi ju boka bord! :D

2010-07-18 @ 10:54:48
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0