En kär gammal vän.

Fast begreppet "vän" är ju självklart relativt. En kär gammal ovän vore kanske mer passande.

Det är en sak att krångla med det hemma, där kan man ändå hantera det på det sätt som för stunden känns lämpligast. På jobbet är det en helt annan femma.

Okej, det ska väl framgå att jag inte har fått nån ångestattack (än?) idag och jag hoppas självklart att jag slipper det med.

Undrar vad man skulle välja för loggning för ångest. Utbildning? Övrigt? Efterarbete? Eller möte kanske. Upptagen - jag har möte med min ångest. Ja, kanske.

Nåja, rasten är över och jag ska försöka att arbeta bort den här äckliga känslan som försöker få mig att krackelera.

YOU SHALL NOT PASS!

[Hej, mitt namn är Erika "Ångest" Näsberg, vad kan jag hjälpa dig med?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0