Ja, men, vahettere...

Hjärnans funktioner är ju inte direkt på topp den här tiden på dygnet. Men, jag ska inte klaga (mycket), jag har trots allt valt att byta till mig ett morgonpass helt frivilligt.

Det är lustigt. När jag började jobba här så var kvällspassen ungefär samma sak som en gåva från ovan. Kan bero mycket på att jag alltid varit mer kvällsmänniska än morgonmänniska (doh). Men ju längre tiden går, desto mer uppskattar jag morgonpassen. Ja visst, jag är trött som en gnu hela vägen hit och en bra stund in på arbetspasset, men guuuud så mkt det är värt att komma hem "tidigt" på dagen.

Största nackdelen just idag dock var att jag ju gick miste om en mysig sovmorgon med liebling... Och det var ju lite dumt av mig eftersom det är bland annat just det jag saknat. Men men, är huvudet dumt så får Erika lida. Och förhoppningsvis kommer det fler tillfällen. Jag kommer åtminstone att få somna och vakna med honom ett par nätter nu, så vem kan klaga? (Jag, men jag är tjej så jag kan alltid hitta ngt att klaga på. Klagar inte på själva umgänget och sällskapet dock, utan beklagar snarare att vi bara kan umgås kvälls- och nattetid. Men det är en annan historia).

För övrigt så är jag lite bitter över att inte kaffemaskinen här på jobbet, på vårt plan, inte längre ger oss choklad. Har felanmält det, både jag och några andra, men det har inte direkt hänt så mkt mer. Så att'eh... Det är väl bara att vänta och hoppas på det bästa. Hur kan man jobba helg utan sin morgonchoklad lixom? :)

Nej, om man skulle ta och sätta sig redo för att ta samtal då kanske... En timme TV-support/KS-mail (hoppas hoppas) och sen sätter det fart på ÅF igen.

"Hej och välkommen till Com Hems ÅF-support, mitt namn är Erika Näsberg"


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det är pest och pina att stiga upp 05 på morgonen jag med. MEN det är SÅ skönt att vara hemma till 15 på dagarna :) Man hinner liksom mycket mer! Spec nu på sommaren är det skönt att inte jobba sent och gå miste om hela dan! För om man börjar jobba sent på dagen, inte fan ids man göra nåt INNAN jobbet då? :P eller?

2010-07-16 @ 14:51:42
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0