Negativ tankespiral.

I'm stuck. Min jäkla hjärna vägrar samarbeta med mig på det sätt jag vill att den ska göra. Sånna små små saker får mig ur balans. Ja, inte bara psykiskt faktiskt, idag är jag även fysiskt ur balans. Yrslade på igår med, kändes ju så där lagom lämpligt. Men jag tog mig hem iaf.

Men ja, är balanssvårigheter rent psykiskt med. Och när jag väl tycker att jag hämtat mig och kommit på fötter, så kommer det någon annan liten detalj som sätter sig på balansnerven.

Nåja. Bara att kämpa vidare.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Har ingen större lust att sätta mig i bilen och åka nånstans, men har ingen lust att sitta hemma heller. Och att gå nån längre sträcka... Inte så lyckat. Så, vi får väl se vad som händer som sagt.

Jag ska iaf börja min meningslösa lediga dag med att spela Sims.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sims är bra på lediga dagar! själv har jag köpt koppel till vincent! Gick faktiskt bra att vara ute med honom, men han tyckte nog vi gick in för snabbt för han jamade surt när vi kom in. Ska köpa längre lina så han kan gå lite längre bort från en bara :)



Nu sitter jag framför fläkten och svettas. Var mulet ända fram tills vi kom ner på stan.. typiskt att det inte kunde vara sol direkt på morron..

2010-07-14 @ 13:55:58
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0