Det gör ONT idag!

Klockan är över 13:30, och jag har fortfarande inte kommit igång med städningen. Det kan iofs bero på att jag låg i sängen rejält länge och gruvade mig för hur ont jag skulle ha när jag klev upp. Jag hade ondare! Men det var den typen av ont som man ändå är glad över, för det är mer "träningsvärk" än ren smärta. Och det verkar inte finnas en muskel som inte fått "jobba". Nacken, axlarna, ryggen, förstås. Bröstmusklerna, låren, KNÄNA! Rump-fläsket (alltså, vad ska man säga, utsidan av rumpan, inte själva skinkorna)! Haha!

Åhh - dagens överraskning slog precis till!
Fick ett sms från ett nummer jag inte har inlagt, och det står:
"Hallå hallå! Kan detta vara fröken Erika som flydde från småland? :) /* "

Det var från en underbar vän som jag hade för några år sedan, men som jag tappat kontakten med av diverse anledningar. Men verkligen jättekul, och en enorm överraskning, att han hörde av sig! Det där gjorde min dag... :)

Nu ska jag ta mig ut och kolla om det är ledigt i tvättstugan nåt framöver, sen måste jag verkligen sätta igång med städning. Klockan 17 är det som sagt dags för "trappmöte" och efter det är det dags för stallet!
Imorn är det sjukgymnast direkt på morgonen som gäller, och senare på dan ska jag till tandläkaren och möta skräcken ännu en gång... Så därför måste jag göra det som ska göras idag, för imorn blir inga barn gjorda (och tur är väl det).

Nåja, dags att sätta fart, kan inte skjuta på det längre.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hinner fan aldrig städa hemma jag. Nu har det ju börjat skymma här uppe så man ser ju fan inget om man ska dammtorka ;) lika bra att vänta till helgen med det för min del ;)

2010-11-10 @ 14:57:01
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0