Jag önskar jag vore en robot

Då hade jag kunnat koncentrera mig på jobbet just nu utan att sitta och brinna inombords.

Ja - jag är skitirriterad. Jag vet att det är saker man inte ska hänga upp sig på; Telia sa att de skulle höra av sig "på eftermiddagen" och nu har klockan tammefan passerat kväll för längesen...

Bu-fucking-hu
Eller som vissa andra kanske skule säga: "Men grina 'rå!"

Jag tycker ärligt talat synd om Ann-Sofie som har varit glad och positiv hela dagen och jag sitter här som ett nervöst jävla åskmoln och bara är otrevlig... Eller okej, kanke inte jätte-otrevlig, men med erika-mått mätt.

Jag hatar sånt här. Oavsett det är ett företag eller om det är någon i det "privata" livet som lovat att den ska ringa men inte gör det, jag tycker det är lika störande ändå. Och jag är väl lite extra stingslig just nu med just på grund av att det redan nu är sinnessjukt kort varsel mellan intervju och utbildningsstart, och om man då lovat att återkomma med besked en viss dag, då tycker jag man ska hålla det. Det här går åt fanders, och jag vet inte hur detta ska sluta.

Okej, det är inte världens undergång om jag inte får jobbet. Jag har ett grymt bra team här på Com Hem som jag trivs asbra med, men det är just det faktumet att jag vill ha besked. Jag vill veta. Inte gå och undra vad som kommer hända härnäst.

Blidde inget sova hos A inatt heller. Fast det gör egentligen ingenting, jag har full förståelse... En god vän till honom hade visst blivit vräkt idag, kommit hem från jobbet och fått låset utbytt. Vilken fruktansvärd upplevelse... Och A vore inte den jag trodde att han var, om han inte hade erbjudit sin vän en plats att sova på. I guess that's why I love him - jag vet att han skulle gjort detsamma om det hade varit jag. Han ställer upp för sina vänner i ur och skur, det är han i ett nötskal. Hur som helst så hoppas jag att det löser sig för hans vän.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad drygt att de inte hört av sig!!



Och riktigt drygt att bli vräkt... måste ju ha misskött sig ordentligt! :S

2010-11-16 @ 19:34:50
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Therese

Hoppas dom hör av sig till sist. Kanske har dom inte tillgång till någon telefon eller också har dom fel på nätet :D

håller tummarna för dig

2010-11-16 @ 20:48:47
URL: http://Therese.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0