Nej, man kanske skulle...

Min energi-nivå är under den kritiska lägsta-gränsen idag. Jag vet egentligen inte varför, för jag har sovit mer den här helgen än vad jag gjort på bra länge. Okej, ja det kanske är därför. Jag är ovan att sova helt enkelt.

Well, jag är dötrött. Och jag är egentligen rätt kramsjuk med, men det kan jag ju eventuellt ta ut på A imorn eller tisdag, om han kommer att vara hemma när jag sover där, så det löser sig ju. Mys. Antingen det, eller så kommer jag att sova ensam och dö-skönt i hans übersköna säng. Jag tror dessutom att jag tänker ta med mig min nyinskaffade säsong 5 av Greys Anatomy med, och kolla på the big as TV. Ja, om han inte är hemma alltså. Är han hemma så blir det inget Greys-tittande. :) Nåååja, det visar sig.

Och apropå Greys så tror jag att resten av kvällen kommer att spenderas enligt följande;

* Hämta tvätten
* Bädda rent i sängen
* Duscha
* Tända ljus i sovrummet
* Bädda ner mig och sen...
* Greys, greys, greys tills jag däckar.. :)

Låter inte det som en sjukt awesome avsltning på en slö dag?

Kommentarer
Postat av: Mor

Tycker att det låter alldeles suveränt jag:)

2010-11-21 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0