Biobiljetter och ont i örat

Har precis varit nere hos mina älskade BO-are och fått två biobiljetter som tack för ett bra arbete. Alla där fick två biobiljetter var av ÅF-headquarters typ, och då fick även jag vara med på ett hörn! Whiii! :))

För övrigt fick jag lock för örat igår igen. Och nu gör det ONT! Jag får en tvångstanke att jag ska (ursäkta för mycket info) stoppa in en tops så långt det bara går och trycka på det onda. Som man kan göra med sår ibland. Eller åtminstone klia på det. Men hur bra är det att göra så då? Inte speciellt bra alls.

För övrigt börjar tanken på att bli "blondin" bli mer och mer lockande. Säg åt mig att jag ska slänga den tanken omedelbums... :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jo men det blir väl bra om du blir blond, då kan du ha bloggbråk med fjortisbloggarna med blont löshår och börja tjäna lite extra pengar ;)

2010-10-04 @ 14:12:19
Postat av: Emma

håller med joanna här HEHE. Men som sagt, luggen där på bilden i andra inlägget och typ ljusa slingor som på översta bilden, den vänstra ;)

2010-10-04 @ 15:00:38
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

BLI BLOND!!! :D BLI BLI BLI!!!

2010-10-04 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0