Bloggtips

Jag följer inte speciellt många bloggar. Och de bloggar som jag väljer är framförallt "dagboks-bloggar" från folk jag känner. Eller ja, mer eller mindre uteslutande, faktiskt. Undantaget (fast ändå inte) är då MonsterMalla's blogg som jag börjat följa slaviskt och regelbundet. Hon är ett undantag på det viset att jag inte känner henne, men samtidigt precis enligt mallen (haha!) då det är en typisk dagboksblogg. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är jag fastnat för, men likväl är jag fast. Och det gör mig ju ingenting heller för all del.

Kvällens andra tips är riktat till er som är sugen på fina smycken. Genom David träffade jag Hanna, och Hanna gör egna fantastisk fina smycken. De som känner mig vet att jag inte är någon smyckesmänniska, men vissa av Hannas grejer har fått mig helt besatt, jag vill verkligen ha dem! Ska göra en beställning framöver, och om det är nån annan som är sugen så kolla in Hannas blogg, där hon visar upp sina smycken. Awesome!

Knyckte även en bild från sagda blogg, som exempel på vad jag föll helt pladask för...!

I löööööve!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0