Glee-mania

Jag vet att jag har sagt det förut men jag måste säga det igen. Jag är bara sååå sinnessjukt fast i serien Glee. Serien, karaktärerna, musiken... Sen att vissa av skådespelarna dessutom är riktigt fina gör ju inte saken sämre.

Inte nog med att de är ögongodis, de är örongodis med. Puck, Finn, Jesse och senaste tillskottet Sam.

Innan jag lägger igen ögonen för idag så tänkte jag bjuda på Jesse's och Rachels (Lea Michele & Jonathan Groff) ballad "Hello" (originalet är gjort av Lionel Ritchie). Har aldrig gillat den förut faktiskt, men sen jag hörde den här versionen så kan jag inte få ut den ur hjärnan. Underabar. Underbar.


Godnatt mina små helnoter. <3

Kommentarer
Postat av: Rosida

Är gaaalen i Glee! :D

Kolla min Gleek bild jag gjorde idag. ^^

2010-12-13 @ 19:59:32
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0