Instant makeover

Har gått i tankarna om att fixa håret snart igen. Men min definition av "fixa" är väl ungefär att klippa topparna och kanske färga det i samma färg som jag haft tidigare, som nu har blekts. Då är det ju kul när det finns sidor på nätet där man kan pyssla och fixa lite, utan att bli stående med ett helt misslyckat resultat!

Och nej, det är inte seriöst... :)
Orginalbilden ser ni här till höger, och här nedanför kommer the makeover... Även att jag fick blå "linser" :P

Tänk vad man kan göra med internet alltså...

Gör din egen makeover du med... :)


Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad lik du var din syster på blondinbilderna :)

2010-10-03 @ 22:33:27
Postat av: Emma

tycker du ska bli blondie... HEHEHE ;) Nej men tycker faktiskt du skulle passa i frippan med snedluggen där. den vänstra på nedersta raden!!

2010-10-04 @ 14:53:55
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Madde

Jag tycker också du ska satsa på luggen, tror det skulle bli en hit =)

2010-10-04 @ 21:23:30
Postat av: Sara

Dags att börja släppa ut håret och klippa lugg!!

2010-10-09 @ 09:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0