Jag vill skjuta någon

Jag vet att man inte ska skriva något om sitt jobb, eller specifika händelser... Men när en kund ringer in och skäller på MIG, spelar ut sitt fulla register på grund av något som jag absolut inte kan påverka, för att jag vidarebefordrar information som jag fått från den berörda avdelningen, då kliar det i fingrarna om att göra nåt dumt.

Som att blogga om det, typ.

Allvarligt talat, är det så jävla svårt att göra skillnad på att vara arg eller irriterad på ett företag, eller på att skälla ut kundtjänstpersonal efter noter? Om JAG har gjort fel, då kan du gladeligen få skälla på mig. Men jag gör det bästa jag kan, och det kan jag lova att all annan kundservicepersonal på andra företag gör med.

Så en stilla önskan: Om ni ringer till ett företag och är arga - ta inte ut det på personen som svarar i telefon. Man får vara arg på företaget, absolut, men personangrepp är aldrig rätt...

FUCK OFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0