Laddad för smörgåstårta

Har under dagen (och kvällen) distans-instruerat min syster till hur man gör en smörgåstårta... Åhhh jag kan säga att det vattnas i munnen av blotta tanken. Vi får väl se, eventuellt blir jag bjuden när jag slutat jobba imorn, om Emma ska vara hemma vill säga, annars tänker jag tvinga henne att ta med till jobbet... Muuuuums!

Annars ikväll, det blev en sväng till Pinnen efter jobbet. Var ju ett tag sen sist eftersom jag jobbade mongotider förra veckan. Pinnen är finhest. Sen tycker jag på nåt vis att det är extra mysigt när de står inne över natten, då kan man lixom mysa lite i boxen i lugn och ro innan det är dags att bege sig iväg.

Apropå bege sig så borde jag verkligen försöka sova. Det har inte blivit många minuter de senaste nätterna, och känner jag mig själv rätt så blir det väl inte så många inatt heller, fryser som en griiiiiis!

Och apropå att inte kunna sova... Hur i hela friden sover man man detta rakt i ansiktet?! Jag blir ju bländad genom skärmen för bövelen!

Men men, alla är vi olika. Och tur är väl det! Men på fredag är det jag som stänger av TV:n innan jag försöker sova... :)

Nu ska jag dock (förstå hur sjukt det är) klä på mig och gå och lägga mig. Klä PÅ mig! Underställ ska på. Gahhh jag fryser ihjäl. Godnatt isbitar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0