Nej, det är inget aprilskämt

Jag har lagat mat. JAG! Det var pinsamt länge sedan sist. Och fråga mig inte vad jag har levt av, för jag minns ärligt talat inte. Men idag kom alltså inspirationen och slog mig i huvudet. Kom ju på det, att käre A har lärt mig laga jordens enklaste mat. Blanda sån färskost med creme fraiche, koka upp det och häll det över lite pasta. Hur mkt enklare kan det bli? Jag la till och med i lite champinjoner. Och lite vitlöksbröd vid sidan av. Ajm åsom!

Jag håller dessutom på att tvätta. Känns som att det var evigheter sedan, men det är nog bara för att jag tvättade hos S förra gången. Så det handlar alltså inte om att det är några större mängder tvätt, bara det att jag inte varit ner dit på länge.

Och eh... jaa... sen har jag lite abstinensbesvär just nu med. Fast efter vad, det tänker jag inte säga...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0