Vad vore livet utan häst och hockey?

Nu går det ju inte att lägga in klipp från MODO-TV direkt i bloggen (tyvärr) men jag rekommenderar starkt att ni slänger ett öga på detta klipp, där Morten Madsen går "bakom kulisserna". Hur underbart skön kille. Jag lovar att klippet är värt att kolla på, även om man inte är Modofan eller hockeyintresserad. (Det är nämligen inte speciellt mkt hockey-fokus).
Se klippet HÄR.




Klipp nummer två hittade jag via Ninnies och Elins blogg, fast vem av dem som lagt upp det vet jag inte. Det är väl iofs inte det viktigaste kanske. Det är dock ett kort klipp på en liten vit ponny som inte är helt... lydig! Man får lite hjärtklappning, kan man säga... :) MEN, precis som det står i texten under klippet (om man tittar direkt i Youtube) så är detta ett tre minuters hopklipp, och troligtvis finns det väldigt mkt mer filmat material där ponnyn uppför sig bra...!


Kommentarer
Postat av: Mising

Vilken liten skitunge till häst! hihi och snacka om tålmodigt barn! Undra när han slutar rida? Arma stackare om båda två! ;)

2010-09-12 @ 19:51:49
Postat av: emmapemma

HAHAHA jag skrattar så jag håller på att dö :D

2010-09-13 @ 22:10:11
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0