Det är då själva fan...

När man inte har pengar så hittar man alltid saker att köpa. Det slår aldrig fel! Fast för en gångs skull (?) är det inte mig själv jag hittat "saker" till, utan till två andra personer. Fördelen är väl att dessa två personer fyller år i november och december, så det är ju gott om tid att spara till. Men ändå.

Jag har lust att köpa en "bara-för-att-present", eller varför inte en månadspresent? Sånna presenter är roligare än födelsedagspresenter tycker jag. Eller julklappar. Påskägg kan man ju iofs ge, men nu är det för tätt inpå oavsett om jag hade haft pengar eller ej.

Aja skit samma. Jag ska fortsätta spana runt. Och kolla på film. Och chatta. Och... må dåligt. För det är sånt jag gör en lördagkväll som denna. Host, host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0