Det är så skönt med ljus!

Har varit en sväng i Birsta med mamma idag. Det var meningen att vi skulle hitta knappar till en av mina tröjor som tappat två knappar, men det var ju lättare sagt än gjort. Därför inriktade vi oss på att spana efter en jacka till mig istället. Och en jacka blev det, tro det eller ej! Ska fixa en bild på den sen, jag tyckte minsann att den var riktigt riktigt fin :) Tack mamma! <3

När vi kom hem var klockan kring 18-snåret. och det var ljust! Jag trodde klockan var typ 16 eller något sånt. Det är så skönt nu när det är ljust långt in på kvällarna. Hallelulja. Nu väntar vi bara på att snön ska försvinna med, förhoppningsvis kommer gröngräset ungefär samtidigt som skattepengarna. HA!

Äh fuck it.

Lägga lite patiens kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0