Det är tur man är frisk i huvudet

Det var väl aldrig så att det märktes att jag var lite "bakom flötet" inatt? Nej, inte full alltså, bara övertrött, uttråkad och... ja, allmänt störd. Vi säger så, det låter snällast.

Det ska bli intressant att se hur vädret sköter sig idag. Om det är fint så tänker jag åka till stallet lite tidigare än planerat, kanske göra nån lite till-piffning av söta fröken brun och försöka få nåt trevligt kort på henne innan ridturen. De jag tog igår var väl inte några höjdar-bilder direkt, man såg mest bara en massa man. Men en fläta eller två kan ju kanske ordna den saken. Så nu håller vi tummen för fint väder, right?

Nu blir det ägg. Kokt ägg med örtsalt är sinnessjukt gott. Mumma för mun och mage, det säger jag dig.

Fast, det finns en negativ grej med.
Jag har en allmänt dålig känsla i kroppen idag. Hade den inatt med, iofs. Det är bara nåt som ligger och gnager i mig, och jag kan inte sätta fingret på vad det är... Det är bara nåt som får kroppen att vilja gå i baklås. Och det vill jag helst slippa... Så vi får väl se vart den här dagen tar vägen i slutändan.

Tja'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0