Det var som fan

Måste nog säga att jag tycker att kvällens Big Brother inte riktigt slutade som jag trodde att det skulle göra.  Jag trodde jag visste vem som skulle åka ut, men ack så fel jag hade. Jag är dock inte det minsta besviken över vem som åker ut.

Mer än så ska jag inte säga här, för min kära syster har ju inte sett avsnittet än... ;) Våra söndagstraditionskvällar har ju blivit lidande både förra veckan och ikväll EFTERSOM MIN BIL INTE BOR HOS MIG JUST NU. Ja, jag är fortfarande upprörd.

Pratade förresten med pappa för typ en timme sedan med, och motorn som skulle plockas loss i fredags och "installeras" under helgen, den har inte ens förflyttat sig från skroten än... SUCK SUCK SUCK. Kan inte saker bara vara smidiga? Less.se ...

Nåja.. nu ska jag hoppa in i duschen och sedan förbereda allting för morgondagen... Lägga fram kläder, skriva en lista på allt jag måste komma ihåg (okej, det är två samtal som ska ringas. Minst. Men känner jag mig rätt så kommer jag vara lite halvstressad imorn, och då brukar minnet bli lidande).

Usch vad jag känner mig ostabil ikväll... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0