En försmak av sommaren

Man skulle kunna säga att min lägenhet värme eller kyla är helt beroende på temperaturen på andra sidan väggen. Ytterväggen, alltså. På vintern är det kallt. När solen ligger på - varmt! Och sådant är fallet idag. Temperaturen i mitt sovrum brukar pendla runt 21-23 grader på vintern (om jag har tur) men imorse var det annorlunda, 25 grader varmt! Pust. Ute då? Ja, med solen mitt på givaren mot väggen så skvallrar den om 20 grader, jag tror inte riktigt på det. Men vi kan ju konstatera att det är klart varmare än mitt i december i alla fall!

Hallelulja!

(Även fast jag inte gillar när det är så varmt i sovrummet. Aldrig är man nöjd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0