Enormt nöjd faktiskt. Eller?

Så mycket som jag fått gjort ikväll, det har jag nog inte fått gjort på hela den senaste månaden, känns det som. Okej, kanske en liten överdrift, men jag är ruggigt nöjd med kvällens insats. Nu när jag tänker efter, det enda som jag faktiskt inte gjort är att skura. Och i denna sekund, så vette fan om jag inte ska ta o göra det med. När man ändå är igång lixom.

Sen är ju frågan, varför kan jag inte vara så här duktig hemma hos mig själv? Det hade ju varit bra, faktiskt.


5 minuter senare
Det blev ingen skurning. Jag förstog mig inte på hur "apparaten" fungerar. Det var inte en vanliga mopp (eller jo moppen var vanlig men inte hinken) utan nån vileda-historia där inte moppen fick plats. Den normala moppen alltså. Det fanns en Vileda-"mopp" oxå, men jag vågar inte chansa och förstöra nåt, så jag låter det vara. Skulle andan falla på så kan jag ju faktiskt göra det imorn med, när ägaren är hemma och kan ge instruktioner.

Hur tragiskt låter inte det - att man behöver instruktioner för att skura golvet...
I'm a looser baby, so why don't you kill me?

(Och erkänn att det är rätt sjukt hur humöret kan gå från asnöjd över att ha storstädat någons lägenhet till att känna sig totalt misslyckad för att man inte förstår sig på hur man skurar golvet? It's sad, ain't it?)

Nu ska jag lägga mig och kolla på The Disappearance of Alice Creed. Vet egentligen inte vad det är för film, men har fått för mig att jag ska se den. Så det är väl lika bra att sätta igång.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0