Ingen mer blogg... idag.

Ska ta och göra mig iordning för att ta en sväng ut på vägarna med käre Farbror A. Haha :) det ska bli trevligt, det är alltid med honom. Ska ladda mobilen med lite P3 Dokumentär bara så är jag redo sedan.

Så det blir alltså inget mer bloggande idag, men imorn (eftermiddag) ska jag göra ett ryck igen, full fart framåt. Dessutom, imorn eller på torsdag, blir det min och Naomis premiär-ensamtur. Nervöst. Vi får se hur det går helt enkelt.

Våga för att vinna, eller hur var det?

Kommentarer
Postat av: Mor

Tycker det låter trevligt. Hoppas ni inte möter alltför många gula bilar (eller vad det nu var;) Våga, absolut, o det tycker jag du gör allt som oftast! Kram

2011-04-26 @ 18:16:34
Postat av: Joanna

Det går säkert bra =) Kul att du tagit upp ridningen igen!

2011-04-27 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0