Man blir ju lite fundersam

Idag har det bara exploderat på Facebook med taggningar om "My top ten stalker". Nånting säger mig att inte "alla" mina vänner kommit på att de ska använda samma funktion samtidigt, det känns ju mer som nån slags spam, eller virus, eller vad det nu kan vara. Men vad vet jag, jag kanske har fel.





Just de här tre, som kom inom loppet av sju minuter, har förstås ingenting vad varandra att göra. Den första är en norrlänning, den andra är en stockholmare, och den tredje är en föredetta smålänning. De fick agera bild bara för att illustrera. MASSOR med sånna här har det dykt upp under dagen. Och det vet jag, för jag har sett datorn många gånger idag.

Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0