Man borde kunna ha plåster i öronen

Jag och mina öron, det är ju en evighetshistoria. Har nu legat och irriterat mig en längre stund på att det kliar nåt så sjukt mkt i ena örat, så till slut tar jag en tops för att klia tillbaka lite (ja, jag vet, man ska vara försiktig med tops och det är jag). När jag (ursäkta detaljerna) grävt runt lite och tar ut den så är det lite blod på topsen. Så ska det ju inte vara... Jag vet inte om jag har legat och kliat omedvetet och kliat sönder nåt, om jag skapade "såret" med topsen eller om det kliar för att det blöder, men störande är det iaf.

Vem vill byta öron med mig?

Jag har sån där "öronsalva" (kommer inte ihåg vad den heter och orkar inte kolla) som man kan droppa i, men vet ju inte om det är att rekommendera när det småblöder där inne. Klurigt värre.

För övrigt, under natten som gått, så har jag kommit på ännu mer grejer jag borde ju ha tagit itu med... Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0