Men det var väl själva fan!

VARFÖR kan saker och ting inte bara funka smidigt? Det blev ingen film för Näsberg. Ingenting från datorn, i alla fall. När man väl har möjligheten att se datagrejer på en big-as-TV, då funkar det såklart inte.

Och bara därför så verkar datorn ha tagit självmord helt och hållet nu, jag försökte öppna paint för att visa felmeddelandet... Då fick jag ett annat felmeddelande om att paint inte var en valid windows image, eller nåt sånt. Det här känns ostabilt. Bäst att låta datorn vara ifred nu, den verkar ändå bara bli arg på mig. (Hade det varit min egen dator hade jag såklart kört på taktiken omstart, men jag vet ju inte om han har några grejer, sidor, nånting, igång som inte får stängas ner. Så nu skiter jag i det här).

Ostabilt, sa Bill
Störande, sa Bull
Så jävla typiskt, sa Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0