Nervööööös!

Så, nu räknar jag med att mina kära bloggläsare håller åtminstone varsin tumme för mig idag! Det blir en hel del tummar det, så då känner jag mig trygg.

Jag är sjukt nervös, det kan jag erkänna. Men det går säkert bra. Hoppas jag. Puh.

Nåja, vi kör väl en "outfit" på det då...!



 

Webkamera ger usel kvalitet på bilderna, men det är åtminstone bilder. På sista bilden kan ni som synes även se min nya jacka, I like! Sen fick det bli olika bilder på kroppaskrälle och ansiktselände eftersom jag orkade möblera om lägenheten bara för att få "rätt" avstånd mellan mig och camen. Men men, det är smällar man får ta antar jag

MEN JAG ÄR NERVÖS.

Det var allt jag ville ha sagt. Nu ska jag göra mig klar och åka. Och som sagt, håll en tumme för mig så är du bussig...

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Snygg jacka och outfit :)

2011-04-04 @ 15:20:09
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0