Oteknisk och på dåligt humör.

Jag hatar att misslyckas. När jag misslyckas blir jag på dåligt humör. Först blir jag pyttelite arg (mer irriterad än arg, men oavsett så går det över rätt snabbt) och sen övergår det till att jag blir ledsen och besviken över hur totalt jäkla värdelös jag är.

Det handlar om den där vga-omvandlaren som jag fick i julklapp. Jag fick det ju tillslut att fungera mellan laptopen och vardagsrums-tv:n, men nu, när jag äntligen har rätt grejer (tack) och skulle koppla in det mellan stationära datorn och tv:n i sovrummet, då får jag inte bild nånstans. Varken på tv:n eller på datorns bildskärm. Jävla jag.

Så nu sitter jag här, arg (som mer börjar övergå till irriterad), frustrerad, och nästan på väg att börja grina bara för att jag inte får det att fungera. Jag VILL kunna få det att funka, men jag lyckas verkligen inte... Men jag kan svära på att det egentligen är skitenkelt... Vilket bara gör mig ännu mer irriterad...

FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0