Vi kan kalla det ett tankefel

Satt precis och funderade på vad jag ska roa mig med idag. Ingen bil, hockeyn är slut (okej det är slutspel, men hur viktigt är det då, hehehehe), pengarna tryter, promenaden är avklarad, osv osv osv. Dessutom gör handlederna rejält ont idag.

Hur som helst, jag satt och scrollade bland alla statusuppdateringar på Facebook, och det var en hel del om däckbyte på bilarna där. Så det slog mig - jag kanske borde byta däck på bilen! Det är ju ändå fint väder och så ute. Lagomt varmt osv. Men sen slog det mig, det går ju inte, jag har ju ont i handlederna. Då går det ju inte.

Öhh...

Det hade ju även kunnat bli svårt med tanke på att jag för närvarande inte har någon bil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0