Är det ett dumt skämt?

Såg precis en grupp (ett event) på Facebook, där man uppmanas hjälpa till att hitta en försvunnen tjej som senast sågs igårkväll. Gruppen är skapad av "tjejen" (skapad av hennes pappa enligt gruppmedlemmarna) och i loggen för gruppen skriver de flesta att de sett henne, på skolan, med vänner.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tro. Om hennes föräldrar anser att hon är försvunnen, då förstår jag väl att de vill hitta henne. Om det är tjejen själv som gjort gruppen som en uppmärksamhetsgrej, då är det enormt korkat. Om hon faktiskt ÄR försvunnen, men hennes "vänner" säger att de sett henne bara för att, då är det ännu mer korkat.

Klurigt. Knepigt. Skumt. Underligt.

Nu ska jag åka o skjutsa lillasyster supernäsa.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0