Födelsedagskalas hos mami ♥

Kvällen har spenderats hos mamma och Leif för att fira kära mors 55-årsdag. På plats var värdparet, syrran, Evelin ("where you go, I go"), och Leifs barn, aka våra plastsyskon, Mats, Maria och Petra, och så förstås Marias man Stefan och Petras sambo Johan och deras dotter Elma. Elma som då alltså blir... plastkusin, till Evelin? Aja.

Trevligt var det iaf. Vi blev bjudna på god grillat mat och till efterrätt fick vi smarrig jordgubbstårta, bullar och kaffe (inte för mig då, jag är ju inte vuxen än, haha).

Lite pictures från kvällen då.

Mats och Maria, och så lilla Elma som ger ännu mindra Evelin en puss! Gulle!



Samma gäng igen.



Bild 1: Johan och Elma, och Stefan och Evelin
Bild 2: Mats, Maria och Evelin



Mami and me!



Mamma fick blommor av mig o syrran. Hon fick även inramade förstoringar av bilder på Emma, en på mig, och en på oss båda. Uppskattat tror jag nog :) Blommorna vart jag rent av kär i dock. Det syns inte riktigt på bilden, men rosorna är ljuslila, blandat med några lite mörkare lila blommor, och även nå vita. Jag kan inga namn på blommorna, noll koll. Men guuuud så fint det var. Ge mig blommor och jag är din... ;) Bara som info. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0