Fotoframkallning!

Idag kom del ett av mina framkallade foton! Alla "små" bilder, vill säga. Förstoringarna kommer i en andra leverans som jag fattat det. Men jag måste säga att jag är vääääldigt positivt överraskad! Egentligen var det bara kanske 2-3 bilder som inte höll måttet, så att säga, men det beror ju helt och hållet på upplösningen av originalbilden. I princip alla bilder som är tagna med nya mobilen är helt fantastiskt bra, och självklart även de bilder som är tagna med Andreas kamera. Men även de bilder som är tagna med min gamla mobil är mer än godkända, så jag är sjukt nöjd. Nu ska jag införskaffa mig en sån fotobok, inte ett fotoalbum, och sånna fotohörn och en nice penna, sen blir det fotopyssel så det står härliga till.

Varför inte ett fotoalbum? Jo, för att de bilder som är tagna med HTC:n är i nåt slags bredbildsformat (ja, jag har valt det själv), så isf måste jag hitta nåt speciellt album för dem och det orkar jag inte. Mkt roligare med fotopyssel med :)

Nu ser jag fram emot att få fram förstoringarna med så jag kan rama in och sätta upp på väggen. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0