I'm proud to say, I got you

"A place to crash, I got you
No need to ask, I got you
Just get on the phone, I got you
Come and pick you up if I have to
What's weird about it
Is we're right at the end
I'm mad about it
Just figured it out in my head
I'm proud to say, I got you
"

[Leona Lewis - I got you]


Ännu mera So you think you can dance-klipp. Men fattar ni hur grymt duktiga de är eller?
Melanie & Marko, dansen ger mig good-chills i hela kroppen. Tänker på ♥



Underhållning på hög nivå!
Min favvo bland grabbarna, Tadd, och suveräna Jordan. Hiphop.



Avslutar med ngt vackert.
Melanie (samma som första klippet) och Neil ("Allstar" från en tidigare säsong)
Jag säger bara så här.

Orkar ni inte kolla på hela sista klippet, det säger jag inget om. Men missa för fan inte "lyftet" vid 1:16. Det är helt sinnessjukt! Förstå modet hos henne och styrkan hos honom, det är rent jävla magiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag dog

2011-08-16 @ 01:13:21
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0