Inga drakar idag

Det blev inget kikande på drakbåtar och drakbåtsroddare (?) idag. Snurrade runt i stan en bra stund, men det var ju stört omöjligt att hitta en parkeringsplats. Varenda jävla sundsvallsbo verkar ju ha tagit bilen till stan idag. Men det gjorde inte så mkt, för nånstans där när jag började bli rejält less så ringde Andreas. Visade sig att han var ungefär i krokarna, så vi sammanstrålade på Willys. Alltid trevligt umgås med min underbare vän, även fast han gjorde ett enormt bra jobb med att skämma ut mig inne på läsk-avdelningen. Men så är det väl när man umgås med dårar... :P Stog iaf ute och surrade en stund, jag fick lite bilvårdstips och han fick knåpa lite innan vi skildes åt. Han ska ut på semesterbilresa nämligen. Personligen tycker jag att han istället borde börja jobba omgående så jag får åka lite lastbil snart igen... ;-P Men men, det dröjer nog inte så länge, som tur är.

Huuuuuur som helst, det blev ju alltså inga drakbåtar idag, så här får ni lite bilder från de senaste dagarna istället.

Ann-Sofies vovva Nova är världens charmtroll! Gilla! ♥




Diverse bilder från Drakkampen, och så fick jag slinka med på ett hörn med.
Drakkampen vanns iaf av Skideliten, och Timrå IK kom "överlägset sist" (Dagbladets ord, inte mina!! HAHAHA!)

Jaja, sen var det inget mer.

Eller jo. Btw... Saknar... ! ♥

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ska du på marknaden och köpa strumpor nästa helg?

2011-08-13 @ 18:11:35
Postat av: Erika

Självklart ska jag det =) Inte lördag på dan dock, för då är ju dopet. Men strumpor måste det bli, hur ska jag annars klara resten av året? :) Gå med mig?

2011-08-13 @ 18:15:15
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hehe ja isf fredag då :)

2011-08-13 @ 19:20:16
Postat av: Joanna

Eller lördag eller söndag

2011-08-15 @ 07:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0