Jag brummar fram så glatt

Det kan nog bli en bra dag av det här ändå.

Gårdagen var super, eller ja, kvällen iaf. Andreas ringde och frågade om jag skulle med ut en sväng, så vi åkte o åt, och sedan upp på Södra Berget och tittade på utsikten från utsiktstornet. Tänka sig, jag visste inte ens att det fanns ett torn där med. Bra koll? Efter det åkte vi iaf hem till mig och spelade GuitarHero, plågade katterna med kloklippning (de är inte ens lite frivilliga till det, omöjligt att göra när man är ensam), bytte lampor i min taklampa i sovrummet, pratade bilreparationer och massa annat gottigt vän-prat. Världens bästa ♥

Imorse däremot har jag varit småpurken hela förmiddagen. Vet inte riktigt varför, bara har sånna dagar ibland. Men sen kom jag fram till att jag ska bjuda in mig själv till fiskaren i Sollefteå, sagt och gjort och nu är det vad som står härnäst på schemat. Har ätit lite nu, ska "piffa till mig" (haha) och sen åka iväg.

Ikväll blir det middag och bio med Emma och Therese, ska bli skoj att träffa tjejerna igen, det var ju ett tag sen sist! Men nu: lite sol-stekt/ugnsbakad-erika-i-bil med destination Sollefteå ♥

Jo förresten, förstoringarna av mina framkallade bilder kom idag med. Sjukt nöjd!

(Andreas kallar det sängkammarblick, whyyyy?)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vilken film?

2011-08-03 @ 15:51:57
Postat av: lisa

vad bra! ;D

2011-08-04 @ 00:09:24
URL: http://lisacandemyr.blogg.se/
Postat av: Yasmine Aikio

SV Du har en poäng där. Tack så mycket! :')

2011-08-04 @ 20:13:31
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0