Men hurrni, ni missar poängen

Jag VILL ju baka småkakor. Jag tycker det är roligt. Jag ska baka annat med, muffins o sånt, och så blir det troligtvis nåt ytterligare som komplement till tårtan (tårtorna, haha) men jag vill ändå baka småkakor. Jag vet att allt inte kommer gå åt, jag hade huuur mkt kakor kvar som helst i frysen senast det begav sig, men det är inte det som är poängen. Poängen är att jag VILL baka, även om det är små jobbiga småkakor som blir totalt onödiga i slutändan.

Men tack ändå för kommentarerna, kul att ni engagerade er =)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Okej. Då rekommenderar jag makroner. Lycka till! =)

2011-08-09 @ 12:12:52
Postat av: Emma

Macaroons är ju lite smådryga att göra, men ack så goda! :)



Bondkakor är ju goda annars och enkla att göra :) Finns ju en uppsjö. Hallongrottot, syltkakor,



chocolate chip cookies hade jag nog gjort. Gjorde svingoda såna med lime i en gång. Leila's recept



Snickerskakor är också goda!

2011-08-09 @ 13:01:31
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0