Så mkt roligare än digitalt!

Nu har jag pysslat med fotoalbumet i ett antal timmar (inte alla just precis just nu alltså, utan spritt över ett par dagar), dekorerat framsida och insida, satt in 104 bilder i albumet, och ramat in sex av de förstorade bilderna. Har fortfarande tre förstoringar som ska ramas in, en bild på pappa, en bild på Emma och Evelin, och en bild på mig och Naomi. Måste dock hitta ramar som passar bättre än de jag använt hittills, måtten stämmer inte riktigt överens på de tre sista bilderna.

Anyway, känner mig riktigt nöjd med mitt fotopysslande. Så mkt roligare med fysiska bilder än med digitala! Förstoringarna ska upp på ena sovrumsväggen, tror jag. Hade gärna haf nån i vardagsrummet, men jag orkar inte bråka med de jävla betongväggarna. Enklare med sovrumsväggen då. Men det får bli ett framtida projekt... typ... till helgen :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Betong + http://www.jula.se/mediaarchive/6061663/main/319029-jpg.jpg = inte bråk.

2011-08-07 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0