Selånger Marknad 2011

Jahapp, då var marknadshelgen slut för i år. Jag har faktiskt kört en tredagars i år, det har jag nog aldrig gjort förr. Inte vad jag kan komma på åtminstone. Inte för att det blev några avancerade besök direkt. I fredags gick jag förbi en snabbis och snabbköpte strumpor innan det var dags för tjejmiddag hos Therese. På lördagen åkte jag dit efter dopet och sammanstrålande med Joanna och Mange. Vi köpte mer strumpor, och så åt vi Langos. Men det regnade, så vi blev inte så överdrivet långvariga där, trevligt var det dock!

Söndag blev det sedan, och eftersom jag inte hade nåt bättre för mig, och vädret var bra, så därför åkte jag till marknaden igen. Strosade omkring där i ett par timmar, mesade mig förbi de allra flesta ställena, och trodde att jag skulle klara mig utan att slösa några pengar. Jag hade lite fel, för det blev en till langos (två på ett helt år är väl för tusan okej?), en hissgardin och en hylla till badrummet. Lite random bilder nu då.


Ja just det. Är det verkligen så smart att ta med sig hundar på marknaden? Nu är jag inte hundägare, så jag borde inte döma, men det kan ju inte ha varit överdrivet smidigt att gå omkring där med hund. Oavsett när det var varmt eller när det regnade. Något smidigare lär det dock ha varit för mannen i den blå tröjan här ovan, som hade med sig sitt flygande husdjur. Frän! Och så en bild på langos med. För langos är gott.



En sån borde jag ha. Typ på ytterdörren eller nåt. Bara för att vara på den säkra sidan!


Strumpor! ♥


Hissgardin i köket, tyckte det blev helt okej. Hyllan till badrummet hänger på badrumsdörren än så länge, men jag ska väl försöka få tummen ur och skruva upp den i toalett-badrummet. Jag tyckte den var riktigt riktigt söt iaf!


Jo, jag köpte en handväska med.

Nu är marknaden över för i år iaf. Ett år till nästa gång. Då ska jag köpa mer strumpor.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0