Buttermutter

Fortfarande sådär lagomt butter. Sällskapssjuk är jag, och inte så lite heller.

Lite sugen på att åka till mamma och Leif och hämta deras numera överblivna TV, eftersom de har köpt en ny på mellandagsrean. Det är ingen bjässe, "bara" en 28'' tror jag, men är ju ändå en stor skillnad mot de klumpiga sakerna som jag har nu, två stora åbäken till tjock-tv's. Fast det blir inte ikväll. Mina muskler (haha) är ungefär lika omotiverade som resten av jag är. Även om den inte är lika tung som de jag har hemma så ska den ju ändå kånkas och bäras på. Så det får bli ett senare problem.

Nu ska jag ta ut den stora fyrbenta på en promenad, vi kan ju se om han kan spåra upp lite motivation åt mig. Vore super.

Sök voffen, sök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0