Citat från våldtäktsman eller herrtidning?

Happy Happy Fatgirl skrev det här inlägget, och efter att ha tittat på videoklippet i inlägget så blev även jag nyfiken på vad det var för citat de hade frågat om. Hon länkade vidare HIT, där man kan hitta en del av frågorna från undersökningen.

Jag gjorde så här. Jag har lagt in dem här. Varsågod, gissa om citatet kommer från en dömd våldtäktsman eller från brittiska "lad mags", herrtidningar.




Okej, är du på det klara med dina svar? (Det enklaste är kanske att ha skrivit upp dem? Iaf om man är en sån där som jag som gillar att ha koll.... haha)

1. Rapist, 2. Rapist, 3. Lad mag, 4. Lad mag, 5. Rapist, 6. Lad mag, 7. Rapist, 8. Lad mag, 9. Rapist, 10. Lad mag, 11. Rapist, 12. Lad mag, 13. Rapist, 14. Rapist, 15. Lad mag, 16. Lad mag

Jag hade två fel, på nummer 2 och nummer 16, annars hade jag rätt på resten. Ren tur dock, helt galet, skulle mycket väl ha kunnat vara båda alternativen på flera kändes det som.

Hur gick det för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0