Dagmar har varit här

Haha, alltså, vem är det som väljer namn på stormarna egentligen? Nåja.

Har vaknat ett par gånger inatt av blåsten, men det var inga större bekymmer. Men visst, att jag inte "brydde" mig så mkt kan nog bero på att jag hade en god vän på soffan. Jag är inte speciellt förtjust i stormar, även om åska givetvis är värre, och är jag då ensam hemma så blir det ju 10 resor värre. Så det var väl tur för mig då att han inte blev utringd på jobb :P

Nu på förmiddagen när jag och LB var ute så var det mest bara blank-is. Skittråkigt. Den mesta snön har försvunnit under natten, vilket iofs inte är så konstigt med tanke på att det har varit 4-5 plusgrader sedan igår. Sjukt.

Andreas var nyss här igen och lämnade av några julklappar för inslagning och lite mat till mig, så nu ska jag tugga i mig maten och sedan sätta igång med paketinslagningen :) Yaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0