Det här gjorde min dag!

Jag har aldrig blivit omnämnd på detta vis förut, så jag hoppas det är okej Fanny, att jag gjorde en liten "grej" av det hela.

Det är nämligen så här att Fanny nämnde mig i sin blogg ikväll, och jag blev helt paff. Visst, vänner och bekanta har sagt att jag skriver bra och så, men inte på det här viset. Fanny känner jag dessutom inte, inte egentligen. Vi har träffats två gånger, det är tack vare henne som jag har Lillebror nu. Annars "känner" jag henne bara genom hennes blogg, genom Andreas "historier", och spridda meningsutbyten på Wordfeud. Så därför känns det ju lite annorlunda än att mamma säger nåt positivt liksom :P Hur som helst.

Ja jösses. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vart sådär lagom mållös, kan man säga.

Det känns ungefär som att ha fått dubbla MVG i skolan alltså! Haha :)

För övrigt tycker jag gott att ni kan besöka Fannys blogg med, hon är galet duktig på att skriva, och skriver underhållande dessutom. Och det säger jag inte bara för att hon skrivit så här fint om mig... ;)

Haha vad fånigt glad jag blev av det där alltså, ännu en gång, STORT TACK!

(Btw, om det inte var okej att jag la ut din text på det här viset Fanny, säg då till så tar jag bort den! No hard feelings!)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Självklart är det okej! :) Tack själv för komplimangerna!

2011-12-15 @ 23:08:04
URL: http://faiy.bloggplatsen.se
Postat av: Fanny

Undrar dock lite vad dessa "historier" består av. ;) Tro inte på allt du hör! :P

2011-12-16 @ 00:29:56
URL: http://faiy.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Hahaha no worries, det är inga farliga saker :) Dessutom vet jag att man får ta Andreas historier med en nypa salt ibland.. ;P

2011-12-16 @ 00:45:42
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0