Det var dumt att sätta sig ner

Kom precis in från hundpromenad. Innan hundpromenad så packade jag tre maskiner fulla med tvätt. Insåg precis att det är ungefär precis just nu som de är klara, och jag har minst en maskin till att köra. Alltså borde jag gå ner omgående för att hinna få allt tvättat och torrt till klockan 15. Gäääsp

Det var dumt att sätta sig ner helt enkelt. Jag vill sitta kvar.
Fast när jag kommer upp från da washingcottage (haha snyggt ord) så ska jag koka mig lite gulaschsoppa. Det var länge sen sist och det är dessutom det enda, förutom nudlar och makaroner, som jag har som ätbart hemma. Då lockar soppan mer, även om jag garanterat kommer få ont i magen av den sen med. Men men, det som inte dödar härdar.

Hej då stol, hej tvättstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0