Die hard

I fredags började vi kolla på Die hard. Såg dock inte hela, utan kanske en timme eller lite mer av den. På morgonen sedan så hade jag tyvärr inte riktigt tid att kolla klart, även fast jag gärna hade velat. Men som av en slump så går den på TV just nu. Jag hade egentligen tänkt kolla på en annan film, men eftersom jag aldrig sett slutet av Die hard så passar det ju utmärkt att den redan gått en timme. Så nu kan jag kolla klart på den, även om den håller på ett bra tag till, och sedan sova.

Enda nackdelen är dock att jag HATAR att kolla på film på TV, för det är så sjukt mkt reklam...!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Svar: jaa det bör ju slita en hel del att bara ha flätad man varje dag, det hållet jag med om! Det vet man ju när man själv har flätor ofta såattsäga;) och det är större risk att hon sliter av sig manen när hon har flätor..

Variation borde vara det bästa!

2011-12-30 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0