Får jag sova nu?

Enormt trött. Funderar allvarligt på att ta en powernap. Har sovit så enormt dåligt inatt eftersom jag haft så ont i magen. Känner mig inte alls i form. Bröööööööl.

Samtidigt är jag väl medveten om att en powernap utan problem skulle kunna bli flera timmar lång i det här läget, så jag antar att det blir reservalternativet hundpromenad istället. LB var lite dålig i magen imorse (intressant att veta va?) så jag tror inte han protesterar nå värst mkt. Även fast han ser ut att ha det rätt gott där i soffan just nu... Himla gottegris, ligger där och sover hela dagarna... ;P Sen har jag en go katt som sitter på min axel just nu med, det är ju också lite charmigt.

Men ja. Jo. Nej.

Promenad blir det.
Även fast jag helst skulle vilja sova. Eller nej, helst kramas, men näst-helst sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0