Jag är taggad!

Egentligen har jag lite för mycket saker i hjärnan för att det ska vara möjligt att sova. Men jag ska blogga om det och sen ska jag göra ett försök ändå.

1) Imorn ska jag och syrran göra sista repet inför lördagen. Alltid kul att repa med sys, även om det kan bli lite väl flamsigt ibland... ;) Men det är smällar man får ta! Vi kan ju trots allt skärpa oss när det behövs, så då kan man gott få flamsa lite med...!

2) Imorn eftermiddag/kväll ska jag och Lillebror åka hem till Ann-Sofie och bli bjudna på tacos. Eller ja, jag ska få tacos. LB ska få träffa Nova. Lika barn leka bäst, fast Nova är typ dubbelt så hög som honom. Fast det beror mest på att LB har kort ben. Han är söt ♥ Så först ska vi iaf träffas utomhus, så att de inte river lägenheten när de kommer in. Om LB ens kommer orka upp för alla trappor vill säga... ;)

3) På lördag är det DOP! Jag är sjukt taggad och börjar även bli nervös. Jag blir alltid nervös, det hör till, och är inte nödvändigtvis något negativt. Sjunga i kyrkor är heeelt underbart, har alltid älskat akustiken i kyrkor, och om jag då dessutom får vara solist så tänker jag ju absolut inte klaga! Jag är lite ego på det viset, jag gillar att sjunga solo, och jag älskar dessutom att ha min syster som "konsertpianist". Sjukt skicklig tjej, den där Emma Näsberg. Stolt storasyster ska ni veta ♥

4) Lördag eftermiddag/kväll och jag ska ge mig ut till utsidan av stan igen, ni vet, där det inte finns någon täckning... ;) Och vet ni vad? Det gör mig inte ett smack. Jag åker inte dit för att leka med min telefon, utan för att umgås med fina sällskapet. :))

Haha okej, jag blev inte mindre taggad av att skriva om det. Nästan tvärtom faktiskt, sitter här och småstudsar på stolen med ett stort leende i hela ansiktet. Sånna stunder är sällsynta i mitt liv, fatta hur sköööönt det här känns! Att vara på rätt väg?! Det kommer nog bli svårt att sova inatt. Men det är det fan värt... :)

Avslutar med lite natt-humoristisk Glee :P


Nu försöka sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0