Jag har varit "AFK"

Ja det kan man ju säga.  Away from keybord, för den som inte är så hemma på dator-slang. Fast inte bara AFK egentligen, utan mer AFT - away from technology. And civilisation. Haha :)

Jag har varit ute på vischan ett helt dygn. Och jag har haft det BRA. Och jag har mått bra.

Lillebror har nog mått rätt bra med, han var så rolig när jag var ute med honom igårkväll. Sötskit. Det fanns nog enormt mkt mer att sniffa efter där än vad det gör inne i "stan"... :) Det var faktiskt även den enda gången som jag var ute med honom. Självklart inte den enda gången han var ute, men övriga gånger tog M hand om det... :)

Men ja... Hur ska man sammanfatta? Tacos, mys, elda, underbart sällskap, riktigt bra tv-serie, sova gott, avslappnad förmiddag, goda rester till "lunch", vinterstudion, ridsport, datasupport, hemfärd.

24 timmar kanske inte är så lång tid, men om man ser det till välmående så känns det som en underbar evighet.

Nu har jag skapat ett set med återställningsskivor till datorn. Nu jäklar. Ska samla mod att göra klart nu, och det ska jag göra genom att gå kvällspromenaden med Lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0