Jag tänker gå och lägga mig nu

Trött tjej. Två sovande katter. En snarkande hund. Det är ju som upplagt för att somna gott.

Om det inte vore för att grannen har fest. Untz-untz-untz. Eller som vi sa på den gamla goda tiden; "Folköl och dunka-dunka". Men trött är jag ändå, så det är inte omöjligt att jag kommer somna ändå.

Imorn kommer förhoppningsvis moster och mamma och hälsar på, jag tror att moster kan gilla hund... =) Jag gillar hund. Och hund både äter och bajsar. Dricker fortfarande lite dåligt, men dricker åtminstone. That we like! Jo förresten, hund som tuggar på framtassarna - är det kliande framtassar då?

Untz-untz-untz-untz.

Om det är någon som har en extern hårddisk liggande, gärna som rymmer typ 200 GB, och som kan tänka sig låna ut en över en dag eller två, hör gärna av dig. Jag kan ställa upp och låna den.

Åfan, lite Björn Rosenström... Inte så mkt untz-untz över det men verkar ju funka bra som allsång. Musikaliska festprissar minsann.

Nu släckte vi ner.
Godnaaaatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0