Men hur söta ÄR de inte?!


Så sjukt charmiga de är... Mina odjur... :) ♥

Imorn kommer M hit. Ser fram emot det! :) Då får vi se om han blir lika förtjust i Lillebror som jag är... ;P Iofs, det var inte kärlek vid första ögonkastet för mig när det gäller Lillebror. Om man nu får säga så. Men det är annat nu. "Det börjar verka kärlek banne mig", kan man säga om man vill citera musik. Och det gör jag ju ofta, så varför inte :)

Nu ska jag och min handled (och mina odjur) gå och lägga oss tror jag. Har suttit och varit TV-support igen, jag minns uppenbarligen mer från CH-tiden än vad jag trodde. Vet dock inte om det funkar för "kunden" än, men jag hoppas det. Annars får han ringa supporten själv imorn :P

Jag var fan bra på supporten alltså. CH gjorde en jävla tabbe som släppte mig. Fast å andra sidan tror jag inte att jag hade velat vara kvar ändå, MEN, jag hade sjuka skills där alltså. I be the elit. Erika FTW!

Sova var det ju.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag o KW tycker att det ser himla mysigt ut!!

2011-12-08 @ 07:43:01
Postat av: Kamilla

Läge att flytta till Övik? ;)

2011-12-08 @ 08:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0