Statistik och förbannad lögn

Det här är lite humor tycker jag. Jag har haft rätt höga besökarantal här på sistone. Tänker då främst på unika besök; eftersom jag skriver flera inlägg per dag så kan man ju räkna med att flera av mina "regulars" återkommer för att läsa fler än ett inlägg. Därför är förstås unika besökare roligare att "hålla koll på" än antalet sidvisningar.

Idag har det varit rätt lågt på unika-besökare-fronten. Men sidvisningarna är hur många som helst. Det rätt kul ut på den grafiska kurvan, hahah!

Gaaaaaapa stooooooort!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe, jag står nog för en del av sidvisningarna från kommentar-konversationen tidigare som blev som en livechat. Blev ju tvungen att uppdatera. ;)

2011-12-03 @ 23:03:59
URL: http://faiy.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Hahah jo jag har nog varit inne ett par gånger jag med... ;P var roligt att det blev ett sånt "gap" i statistiken bara =)

2011-12-03 @ 23:21:35
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0