Sucess!

Jajjamen! Jag vågade! Och det gick vägen :) Hade ju förstås lite telefoninspiration från den gode M som peppade mig bäst han kunde (ja, förutom när han började prata om vad som kunde gå fel då... morr). Men som sagt, det gick bra!

Nu är jag igång och har börjat plocka hem mina program igen. Spotify var först på listan, måste ju ha lite arbetsrock förstås. Hur skulle det annars se ut? MSN får komma sist, annars får jag väl ingenting gjort... ;)

Eller vänta, jag ljög. Avast och Firefox var först. Står inte ut mer än fem minuter med IE och virusskydd måste man ju ha. Men hittills funkar det fint. Erika känner sig nöjd! :D

Jag råkade även tidigare ikväll uttala meningen: Jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll.
Jag tror jag tar tillbaka det där. Det kan bli sent... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0